معرفی درب اتوماتیک ریلی و زیرسقفی

استفاده از درب اتوماتیک ریلی

استفاده از درب اتوماتیک ریلی
درب اتوماتیک ریلی پارکینگ بسیار پر کاربرد است و معمولا برای مکان هایی همانند درب پارکینگ و یا در شرکت ها و محیط های مختلف استفاده می شود ان هم با توجه به نیازها و کاربرد های متفاوت .
درب اتوماتیک ریلی کارکردی مناسب را داراست و افراد به همین لیل از این نوع درب اتوماتیک استفاده می کنند .
طبقه بندی درب های ریلی اتوماتیک در دو گروه مختلف است که نوع و مدل اول آن درب های پارکینگی و نوع دیگر آن درب اتوماتیک شیشه ای می باشد .


یکی از درب های اتوماتیک ریلی همان درب gator می باشد که این درب ها تا وزن 600 کیلو و توان مصرفی 24 ولت و همچنین امکان قرار گیری تا 6 متر را دارا هستند و از ان ها استفاده می شود ، این فقط یک نمونه بوده و تنوع در انواع درب های اتوماتیک زیاد است مخصوصا نوع درب پارکینگی ریلی که این دسته بسیار متنوع می باشند .
و هر کدام از ان ها با توجه به موقعیت و کاربرد شان از توان مصرفی و یا سایز و اندازه ی متفاوتی تشکیل شده اند .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی

درب اتوماتیک زیر سقفی یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد . اگر شما هم در فکر هستید تا برای پارکینگ خانه و یا مغازه و فروشگاه و یا هر ای دیگر از درب اتوماتیک استفاده کنید می توانید به گزینه ی درب اتوماتیک زیر سقفی هم فکر کنید.
درب اتوماتیک زیر سقفی یک سیستم خوب و محکم و در عین حال شیک و زیباست و قطعا از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد .
با درب اتوماتیک زیرسقفی پارکینگی آشنا شوید و ویژگی های آن را بشناسید :
این درب های اتوماتیک پارکینگ در اندازه‌ هـای مختلف عرضه شده و تا عرض 480 و ارتفاع 213 سانتی متر
نوع های زیادی دارند برای رفت و امد زیاد و یا معمولی
در اتوماتیک زیر سقفی پارکینگ به مرکزی مجهز است برای کنترل هوشمند و سیستمی برای شناساگر موانع
امنیت این درب های اتوماتیک بالا می باشد و شما از نظر امنیتی مشکلی ندارید .
از 24 ولت همراه با باتری و 230 ولت تشکیل شده است
با تمامی ابزار های کنترلی کار می کند مانند : ریموت و کلید دیواری
دستگاه را می توانید در حالت خلـاص کن بگذارید در حالتی که قطع برق را دارید و یا می خواهید از آن استفاده دستی کنید .
داشتن قفل کن به شکل خودکار .
درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگ و ویژگی خاص آن :
درب زیر سقفی پارکینگ به همراه استحکام و شیک بودن آن جا و فضای اندکی را اشغال کرده و امنیت کافی را به همراه دارد و شما فضای مفید زیادی را با کمک این نوع درب اتوماتیک خواهید داشت .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.
تبلیغات میان متنی

Comments

Popular posts from this blog

معرفی درب شیشه ای لولایی و نیم دایره

الزامات و نیازهای اصلی درب اتوماتیک