معرفی درب شیشه ای لولایی و نیم دایره

درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره

در این روز ها بخاطر استفاده ی زیاد و کاربرد راحت و روان درب های اتوماتیک شیشه ای و انواع ویژگی های خوب و مزیت هایی که درب اتوماتیک دارد در مکان های مختلفی از آن ها استفاده می شود .
یکی از انواع درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره می باشد .

برخی از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای شامل موارد زیر می باشد :
کاربرد اسان و راحت در باز و بسته کردن درب اتوماتیک
از لحاظ مصرف انرژی صرفه جویی می شود .
قابل استفاده برای افراد مسن و ناتوان جسمی بدون دخالت دست ها .
امروزه استفاده از انواع درب های اتوماتیک در بسیاری از فضاها رواج پیدا کرده است همانند فروشگاه های بزرگ و لوکس ، اداره های مختلف و مکان های دولتی مثل بانک ها و هتل ها و فرودگاه ها و غیره .
درب‌ اتوماتیک نیم دایره شیشه ای که یک نوع درب شیشه ای می باشد در مکان ها و فضاهایی بیش تر قابل استفاده می باشد که از لحاظ نمای ظاهری حالتی کمانی یا نیم دایره ای دارد که البته زاویه ی قوس این درب ها بستگی به سلیقه درخواست کنندگان و مشتریان و نوع محل مورد استفاده دارد .
درب اتوماتیک نیم گرد مانند سایر انواع درب اتوماتیک تلسکوپی و یا درب کشوئی در چندین رنگ و طرح وجود دارد و بسیار متنوع می باشد که در این مورد نیز سلیقه و نیاز مشتری در نظر گرفته می شود .
شکل ظاهری درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد بسیار لوکس و دارای طرح های زیباست و به محل مورد استفاده ظاهری زیبا می بخشد .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی در امر باز و بستن درب بسیار راحت و آسان است و این درب به کمک یک دستگاه کارت خوان و یا چشم الکترونیکی مخصوص فرمان می گیرند .
کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای بسیار زیاد است و این درب های اتوماتیک عموما در محل هایی همانند مراکز اداری و منازل شخصی و آپارتمان ها و یا مراکز و بخش هایی که رفت و امد اشخاص ناتوان و یا کم توان جسمی زیاد می باشد مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد فراوانی دارند .
ویژگی درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باعث شده تا در میان سالمندان محبوب شود چون آنها برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک دیگر احتیاجی نیست از دست هایشان استفاده کنند و خود درب به صورت کاملا اتوماتیک این کار را برای آنها انجام می دهد و این روشی مناسب برای ناتوانان جسمی می باشد .

از درب اتوماتیک شیشه ای در دیگر محل ها همانند فروشگاه های لوکس و بزرگ و مدارس و ایستگاه های مترو و بیمارستان ها و مراکز درمانی و خدماتی و ... نیز می توان استفاده نمود و انها را نصب کرد .
درب اتوماتیک لولایی به اضافه ی کاربرد و کارایی بیشمار خود از لحاظ مصرف انرژی هم بهینه و مطابق با استانداردهای خاص خود است .
یکی از خواص و ویژگی های درب اتوماتیک دو لنگه لولايی اين می باشد که هر لنگه از درب ،کاربرد فعال گرها را از هم جدا می نماید و لنگه متحرك کاملا اتوماتيك فعال است و لنگه ثابت با کمک آرام بند باز شود .
در زمان خريد درب اتوماتيك دقت نمایید و همانند خرید سایر کالاها و محصولاتی که نیاز دارید سعی کنید با اطلاعاتی جامع و کامل این کار را انجام دهید تا در اینده با مشکلی در این زمینه روبرو نشوید و از جهت اقتصادی نیز به صرفه ترین کار را انجام داده باشید .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.
تبلیغات میان متنی

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

الزامات و نیازهای اصلی درب اتوماتیک

معرفی درب اتوماتیک ریلی و زیرسقفی